TEMPAHAN PAKEJ VIDEOGRAFI TERBAIK 2015

Korang tercari-cari Videographer yang terbaik untuk majlis Hari Jadi korang? Untuk majlis perkahwinan korang? Untuk majlis nikah dan jugak persandingan korang? Untuk majlis hari keluarga? Malah untuk buat video klip untuk lagu Single korang pun boleh! Korang memang berada di tempat yang tepat sekali. Dan korang memang berjumpa dengan insan paling tepat sekali. Kacak pulak tu.

Jikalau korang ingin menempah perkhidmatan Videografi yang sangat Awesome dan Rare, korang boleh menempah melalui aku. Aku akan rekemenkan seorang Videographer yang sangat berpengalaman dan penuh dengan kreativiti dalam penghasilan setiap video beliau. Kenapa tempah melalui aku? Kerana hanya melalui aku sahaja korang akan dapat menikmati harga diskaun yang hebat. 

Whatsapp - 018 2930 680 (Boni Kacak)

Jom kita tengok antara video-video yang dihasilkan Videographer hebat ni.

Video ni aku suka sebab cinematography dia indah sekali. Pasangan pengantin baru ni mengabadikan percintaan dorang dalam bentuk video. Sangat Sweet. Teringat masa aku bercinta dengan Elizabeth Tan baru-baru ni. Tapi sayang, tu pun hanya dalam mimpi je. 

Ini pulak hasil video beliau untuk pasangan Gurcharanjit & Shalwinjit.

Ini pulak video majlis bertandang antara Zaim dan Ierah. Memang Sweet sangat.

Majlis pernikahan Shahir dan pasangannya Farahani

Jika video di atas adalah majlis pernikahan Shahir dan Farahani, ini pulak video persandingan dorang.

Majlis pertunangan Diyana dan Wan Solahuddeen. 

Ini pulak video malam berinai salah seorang Customer. 

Jadi, pilihan di tangan korang. Bukti sudah ada. Ternyata video-video hasil tangan Videographer ni sangat Awesome dan Supaa  Dupaa. Korang pasti akan berpuas hati dengan hasil-hasil video korang tu nanti. Dengan hasil yang berkualiti tinggi sebegini pastinya korang berpuas hati untuk menayangkan kepada ahli keluarga, kawan-kawan dan mungkin jugak ditayangkan kepada cucu cicit korang satu hari nanti. 

Jadi, cepat Whatsapp aku segera untuk membuat tempahan. 

TEMPAHAN PAKEJ VIDEOGRAFI MAJLIS NIKAH DAN SANDING MURAH 2015, TEMPAHAN PAKEJ VIDEOGRAFI MAJLIS PERKAHWINAN MURAH 2015, TEMPAHAN PAKEJ VIDEOGRAPHER MURAH 2015Setiap hasil yang berkualiti pastinya akan meninggalkan satu kepuasan yang tak terhingga kepada kita.

0 comment... add one now