PROMOSI RAYA VOLKSWAGEN 2015 - ZERO DOWNPAYMENT ZERO INTEREST

PROMOSI RAYA VOLKSWAGEN 2015 - ZERO DOWNPAYMENT ZERO INTEREST. Baru-baru ni Volkswagen telah melancarkan satu kempen dan promosi yang sangat-sangat menarik. Iaitu kempen Hari Raya - 0 bayaran muka dan 0 kadar faedah. Aku dengar pun aku teruja. Rasanya tak ada lagi dalam Malaysia, kereta dijual tak Interest bank, lagi-lagi kereta Import ni. 

Tapi bagi aku ini memang satu berita baik buat peminat-peminat jenama Volkswagen dan juga yang berkemampuan untuk menyambar peluang yang datang sekali sekala ni kan. 

Kereta-kereta yang ditawarkan untuk promosi ni pulak ada 6 buah kesemuanya. Kesemuanya adalah model-modelnya yang laris di pasaran. 

1 - Polo

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

2 - Polo Sedan


PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

3 - Jetta
PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

4 - Golf


PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

5 - Passat 


PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,


6 - Tiguan


PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

That Was Awesome Bebeh! Apa yang menarik lagi, model Polo yang terlibat dalam promosi raya 2015 ni adalah model yang dah DiUpgrade dari segi garis krom penuh gaya kat bahagian gril. rekaan lampu yang kemas, reflektor pada bahagian bampar belakang yang menambah ciri-ciri keselamatan kereta ni, bahagian luaran pula menyerlah dengan mesh horizontal bersama garis krom bahagian bawah grilnya. 

Tak cukup dengan tu, bahagian ruang kabin model Polo juga menerima dua bentuk perubahan yang melibatkan satu garis berwarna perak . Stereng dan kluster meter ditampilkan dengan tekaan yang lebih bergaya, mudah, dan selesa untuk digunakan. 

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015,

Bagi aku sendiri, promosi ni memang satu tawaran yang sangat menarik bagi yang berkemampuan. Dari segi keselamatan, sememangnya Volkswagen memiliki ciri keselamatan yang terbaik. Contohnya Jetta, Passat, dan Tiguan menawarkan aspek keselamatan yang luar biasa dengan enam beg udara. 

Selain daripada beg udara, ia dilengkapi juga dengan tempat duduk kanak-kanak (ISOFIX), sistem brek anti kunci (ABS), kawalan jarak parkir dan peranti elektronik yang mampu melumpuhkan enjin kenderaan. 

Tiguan pula hadir bersama sistem pengesan keletihan/mengantuk yang akan memberi amaran bilamana pemandu tu mengantuk. Wah, satu sistem yang sangat menarik dan canggih. Almaklumlah, tertidur masa memandu merupakan salah satu faktor terbesar kemalangan juga. 

Selain tu, model Tiguan juga hadir bersama Electronic Stability Control (ESC) yang dicipta untuk menghalang berlakunya masalah Understeer atau Oversteer semasa Cornering. Menarik sistem ni. 

Jikalau korang tertarik dengan tawaran ni, rasanya kena cepat-cepat serbu pengedar-pengedar Volkwagen terdekat sebab promosi ni hanya akan berlangsung 1 JUN 2015 hingga 31 JULAI 2015. 

Promosi ni bukan sekadar Zero Downpayment Zero Interest je, tapi jika korang menempah model-model terpilih ni pada Karnival Jualan Volkswagen yang diadakan selama tiga hari mulai 12 JUN hingga 14 JUN 2015 di Setia Mall City, korang bakal memperolehi baucer petrol RM500 secara percuma. Tunggu lagi?

Jika korang tertanya-tanya bank mana yang baik hati untuk memberi pinjaman tanpa faedah ni, jawapannya ada lima bank yang mengambil bahagian. 

1. Affin Bank
2. AmBank
3. Hong Leong Bank
4. Maybank
5. Public Bank

Untuk maklumat lanjut tentang promosi hari raya yang hebat ni, korang boleh layari :- www.volkswagen.com.my


Jangan lepaskan peluang menarik ni jika anda benar-benar berkemampuan. 


PROMOSI BELI KERETA ZERO DOWNPAYMENT, BELI KERETA 0 DOWNPAYMENT, PROMOSI VOLKSWAGEN 0 DOWNPAYMENT O INTEREST, PROMOSI BELI KERETA HARI RAYA 2015, Seronok juga kalau dapat balik kampung naik Volkswagen ni. Maunya meracau-racau awek-awek kat kampung bila aku melintas depan dorang. Ngeh Ngeh.





5 comments.. read them below or add one

NURHAZIQ HAFIZ NURHAZIQ HAFIZ 15 June, 2015
sesiapa yang ada duit banyak time raya ni boleh la beli. hehe

http://sayapejuangbahasa.blogspot.com/2015/06/adrynaa-pastel-kurung-dan-kurung-batik.html
✿ Ina Ainaa ✿ ✿ Ina Ainaa ✿ 15 June, 2015
Apa lagi boni, belanja ena sebuah. wkwkwkwkwkw...
Cikk Mimin Cikk Mimin 15 June, 2015
boni ! beli 2 tau. 1 kasi mimin. hikhikhik
Ipah Kholipah Ipah Kholipah 16 June, 2015
kereeen mas mobilnya :) ikut bonceng dong mas di mobilnya hihihihi
fairus fairus 16 June, 2015
Tertelan air liur melihat harganya..