Senarai Harga Terkini RON95 RON97 DIESEL Ogos 2015

Baru kejap tadi aku dapat info yang boleh dipercayai. Harga bagi RON95, RON97 dan Diesel akan turun rm0.10 bermula pukul 12 tengah malam ni.

Jom tengok harga terbaru bagi minyak-minyak tu.

RON95 - RM2.05
RON97 - RM2.45
Diesel - RM1.95

Nasib baik aku tak memekik melolong kat FB yang minyak naik harga. Hahaha. Tak pasal-pasal aku bawak info tak betul. Habis Netizen bakal membenci membenci aku. Habis reputasi Raden Amzar yang baik dan suci ni.


senarai harga terbaru dan terkini bagi minyak RON95, RON97 dan Diesel di malaysia bulan ogos 2015, petrol, diesel, Nasib baik turun. Turun jugak panas hati ni. Tapi aku harap harga barang-barang pun turun jugak seiring dengan penurunan harga minyak ni. 

4 comments.. read them below or add one

Nik Khazami Nik aziz Nik Khazami Nik aziz 31 July, 2015
nak sejukkan hati rakyat yg tengah panas tu..
M.Syamsid Dhuha M.Syamsid Dhuha 01 August, 2015
One thing for sure . Ahamdulillah
nor azman nor azman 01 August, 2015
Nasib baik turun..klu naik xth lah..hehe