Video Penyelam Paling Laju Dalam Dunia

Aku tertengok satu video lumba berenang. Ada satu video ni buat aku terperanjat besar. Ada salah sorang pelumba renang ni bukan je paling laju, malah paling lama dia menyelam. Dari awal perlumbaan sampailah ke penamat. Gila. Dah lah laju, dia punya nafas bapak panjang. Kalau aku lah yang menyelam, 20 meter menyelam pun dada aku dah nak meletup. Boleh diserang penyakit asma terus. Silap-silap boleh terkena strok dalam air.

Jom kita video pelumba renang yang boleh aku kategorikan sangat hebat ni.

KLIK UNTUK TONTON VIDEO - PELUMBA RENANG PALING HEBAT


pelumba renang dan penyelam paling laju di dunia, lumba renang, penyelamDah tengok? Agak-agak korang boleh buat macam tu?? Kalau aku, pecah terus paru-paru aku.

2 comments.. read them below or add one

Amanda Suria Amanda Suria 31 July, 2015
Kalau SA dah ada yang siram air atas kubur dah tu...
Cikk Mimin Cikk Mimin 31 July, 2015
Selam palinng dalam pulok tuu