Petsmore Tawarkan Servis Grooming Dan Boarding Terbaik Buat Haiwan Peliharaan

Membela kucing mahupun anjing merupakan satu ketenangan dan juga kegembiraan buat pencinta haiwan. Aku sendiri pun bela seekor kucing yang dalam rumah. Tapi, jaga macam tu je tak berapa cantik jugak sebenarnya. Sesekali, kucing dan jugak anjing kena hantar pergi servis jugak. Macam kereta. Lagi-lagi yang berbulu panjang dan lebat. Pasti aku nakkan penampilan kucing aku di tahap yang terbaik sebagaimana penampilan tuan dia yang sentiasa kacak bergaya.

Buat korang yang mencari-cari kedai Grooming dan jugak Boarding untuk haiwan peliharaan korang, Petsmore adalah pilihan terbaik. Di samping kelebihan Petsmore dari segi keselesaan, harga pakej Grooming yang ditawarkan amat menarik melalui promosi terbaru mereka.

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, kedai haiwan peliharaan untuk mencari pelbagai jenis makanan haiwan peliharaan,

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, kedai haiwan peliharaan untuk mencari pelbagai jenis makanan haiwan peliharaan,

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, kedai haiwan peliharaan untuk mencari pelbagai jenis makanan haiwan peliharaan,
Keselesaan yang berganda.

1 - RM150 Pakej Asas Grooming Kucing.
Harga ni hanya sah untuk servis kali pertama saja. Pakej ni merangkumi lima sesi. Melalui pakej ni, pelanggan akan jimat banyak apabila mendapatkan perkhidmatan pembersihan telinga, penjagaan kuku, mandian dan juga pengeringan kerana harga asal adalah RM265

2 -  RM100 Pakej Asas Grooming Anjing.
Ada lima sesi untuk pakej ini. Untuk pakej ni, pelanggan akan jimat banyak apabila mendapatkan servis seperti Trim bulu mata, Trim bulu kaki, membuang bulu di dalam telinga,  penjagaan kuku, mencukur pad kaki, membersihkan kawasan alat sulit termasuklah bahagian dubur, mandian dan juga pengeringan kerana harga asal adalah RM195

Menarik harga yang ditawarkan ini. Bukan hanya harga, malah servis Spa Grooming ini juga menggunakan Sistem Micro Bubbles SPA.

Apa yang menariknya Sistem Micro Bubbles SPA ini? 

Sistem Micro Bubbles SPA ni adalah sejenis buih dan pembersih yang mempunyai anti bakteria. Ia juga penyahbauan, melembabkan bulu dan juga kulit. Ia juga dapat mengurangkan kegatalan dan mampu membuatkan haiwan kesayangan sentiasa berasa tenang. Ia juga sangat berkesan untuk meningkatkan sistem imuniti haiwan.

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, kedai haiwan peliharaan untuk mencari pelbagai jenis makanan haiwan peliharaan,

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, kedai haiwan peliharaan untuk mencari pelbagai jenis makanan haiwan peliharaan,

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, kedai haiwan peliharaan untuk mencari pelbagai jenis makanan haiwan peliharaan,

Itu baru cerita pasal Grooming. Sekarang cerita pulak pasal Boarding. Petsmore juga baru melancarkan hotel baru untuk haiwan peliharaan. Petsmore menawarkan perkhidmatan Boarding bertaraf lima bintang untuk para pelanggan mereka dimana haiwan-haiwan peliharaan ini akan dijaga dengan sangat rapi oleh para pekerja Petsmore yang terlatih. Haiwan-haiwan di dalam jagaan Petsmore akan dibersihkan setiap hari, 'bilik penginapan' akan dibasmi kuman, diberi makanan dan minuman bersih dan segar setiap hari, dan juga diberi dandanan untuk memastikan haiwan-haiwan itu berada dalam keadaan "Good Condition!".

Jadi, pemilik-pemilik haiwan dan juga pelanggan tidak perlu risau akan keadaan haiwan peliharaan mereka.

Harga untuk Boarding ini pula adalah sebanyak RM42 sehari untuk seekor haiwan peliharaan, Manakala RM73 sehari untuk maksimum dua ekor haiwan peliharaan di "Hotel Mewah" itu.

Jadi, Petsmore merupakan satu pilihan yang terbaik buat korang yang sedang mencari servis Grooming terbaik dan juga Boarding terbaik. Tapi, mungkin agak kurang selesa buat yang beragama Islam kerana ianya bercampur aduk antara kucing dan juga anjing.

Tetapi ianya bukan sesuatu yang mendukacitakan kerana korang masih boleh menjadikan Petsmore ini tempat untuk korang membeli belah barang-barang kucing termasuklah makanan kerana di Petsmore ni, korang mampu untuk RAMBANG MATA untuk memilih makanan buat kucing kesayangan korang. Banyak pilihan!

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, kedai haiwan peliharaan untuk mencari pelbagai jenis makanan haiwan peliharaan,
Terdapat banyak pilihan untuk biskut si comel korang kat sini. Boleh rambang mata nak pilih mana satu. 

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, kedai haiwan peliharaan untuk mencari pelbagai jenis makanan haiwan peliharaan,
Bukan je biskut untuk si comel, tapi makanan basah untuk si comel pun bermacam-macam ada dijual kat sini. Pilihan terbaik tentunya Royale Canin ni. Pilihan aku dari dulu lagi. 

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, kedai haiwan peliharaan untuk mencari pelbagai jenis makanan haiwan peliharaan,




Jadi, tunggu apa lagi? Sila terjah cawangan-cawangan Petsmore yang berdekatan.  Tak tau mana? Jom tengok senarai kesemua cawangan-cawangan Petsmore yang ada di Selangor dan Kuala Lumpur.

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, senarai semua alamat cawangan-cawangan Petsmore,

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, senarai semua alamat cawangan-cawangan Petsmore,

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, senarai semua alamat cawangan-cawangan Petsmore,

Di mana tempat dan lokasi terbaik untuk servis Grooming dan Boarding kucing anjing sekitar Damansara Selangor Lembah Klang Kuala Lumpur Kepong Cheras, senarai semua alamat cawangan-cawangan Petsmore, Nanti aku nak Grooming kepala aku pulak. Tengok apa hasilnya.

3 comments.. read them below or add one

✿ Ina Ainaa ✿ ✿ Ina Ainaa ✿ 01 October, 2015
Kalau ena ada pets sendiri ni nanti, boleh la cuba try test grooming kat sini nanti... Yeahhh
ohsempapa ohsempapa 02 October, 2015
Good untuk sesiapa yang memelihara haiwan peliharaan. Haiwan ternakan memang tak leh numpang la kan. Ngeh...ngeh...
Nur Misnan Nur Misnan 06 October, 2015
spa rambut boni ni kompem mewangi mcm akim.. hahahah