Ambi Pur Dan Fc Barcelona Kini Sah Menjalin Kerjasama

Ambi Pur Dan Fc Barcelona Kini Sah Menjalin Kerjasama - Kalau disebut jenama Ambi Pur, sah-sah majoriti masyarakat Malaysia akan tau dan kenal jenama tu. Dan kalau disebut pulak FC Barcelona, dah tentu peminat-peminat bola sepak amat kenal dengan nama tu.

Terbaru, dua nama besar ni telah memetrai satu perjanjian dan telah menjalin kerjasama antara mereka. Majlis memetrai perjanjian kerjasama tu telah dibuat di Marble 8 Bar & Private, Kuala Lumpur. Dan menariknya, aku telah dijemput untuk melihat sendiri perjanjijan kerjasama itu berlangsung.

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,
Xavier Asensi, Zulfiqar Mahar dan Nicolas de La Giroday dengan rasminya melancarkan "Kerjasama Kemenangan Tahun Ini" dengan sesi penyerahan Jersey dan juga pewangi Ambi Pur.

Kerjasama antara dua gergasi ni diaktifkan di enam buah negara Asia Timur dan Asia Tenggara termasuklah Hong Kong, Indonesia, Malaysia, Filipina, Singapura dan juga Thailand.

Pada majlis tu, nama-nama besar dua jenama ini telahpun menghadirkan diri. Antaranya Xavier Asensi, Pengarah Urusan Asia-Pasifik bagi FC Barcelona. Wakil-wakil Ambi Pur antaranya, Nicolas de La Giroday (Ketua Pegawai Eksekutif Procter & Gamble Malaysia dan Singapura. Zulfiqar Mahar, Penolong Pengarah Air Care Procter & Gamble International Operations.

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,

" Rakan-rakan kerjasama kami memainkan peranan penting untuk perkembangan kami sebagai satu jenama dan menguatkan hubungan dan pertalian kami dengan pengguna-pengguna kami. Memahami nilai-nilai dan minat pengguna kami membenarkan pihak kami mencipta pelbagai produk yang sesuai dengan kehidupan harian mereka. " - Nicolas de La Giroday

" Kami bangga Ambi Pur kini berkembang menjadi salah satu jenama yang paling dipercayai di dunia dan kami amat teruja dengan gabungan dua jenama terulung ini yang berkongsi nilai-nilai sama dan saling menekankan pencapaian tinggi. Kami ingin memberi satu nafas baru kepada penyokong-penyokong kami dan sentiasa berusaha menyalurkan pengalaman ini kepada lebih ramai pengguna melalui minat mereka bersama." - Zulfiqar Mahar

"Sebagai pewangi kereta nombor satu dunia, Ambi Pur di prestasi tahap tertinggi dan amat sesuai sebagai rakan kerjasama bagi FC Barcelona. Kami amat gembira perjanjian ini akan memperluaskan kerjasama serantau kami dengan Procter & Gamble. Kami yakin kerjasama baru ini adalah detik permulaan perjalanan jauh yang akan berjaya membawa pasukan FC Barcelona lebih dekat dengan penyokong kami di rantau ini dengan masih menampilkan wangian segar yang pasukan kami nikmati setiap hari." - Xavier Asensi

Ini merupakan satu kerjasama yang amat menarik antara dua jenama besar ni. Yelah, kalau dah main bola, dah tentu bau keringat dan peluh tu akan keluar. Kadang-kadang bau tengik peluh dan keringat tu macam bau spender tak basuh pun ada. Jadi, dengan pewangi Ambi Pur, bau-bau tengik peluh dan keringat tu akan dapat diatasi.

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,
Fahrin sempat bawak kitorang masuk dalam bas yang dilimpahi dengan baju-baju dan kasut-kasut yang tak basuh. Dengan Ambi Pur, ia dah menutup dan menghilangkan segala bau-bau tengik yang terhasil dari baju-baju dan kasut-kasut tu. 

Peraduan Menangi Percutian ke Nou Camp,Barcelona

Ada satu lagi benda yang akan membuat penggemar-penggemar Ambi Pur dan juga peminat-peminat FC Barcelona adalah pengumuman "Peraduan Menangi Percutian ke Barcelona" dengan permainan "Tendangan Penalti Bau Busuk".

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona
Fahrin Ahmad menunjukkan cara untuk bermain Tendangan Penalti Bau Busuk yang menawarkan hadiah-hadiah menarik termasuklah percutian ke Barcelona

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,

Wah!! Ini memang betul-betul Rare ni! Acaner nak menang tu?

Korang boleh main permainan ni semasa Pameran Jelajah yang bakal dilancarkan bulan Disember dengan Bas Jelajah Ambi Pur + FC Barcelona yang akan berkunjung ke kedai-kedai terpilih dari 30 November 2015 hingga 27 Disember 2015.

Macam mana cara untuk sertai peraduan ini?
  • Ikuti bas jelajah Ambi Pur + Barcelona 
  • Beli mana-mana dua pewangi kereta Ambi Car
  • Simpan resit
Kemudian SMS ke 016 336 1301 nombor resit, nama, nombor i.c dan penuhkan slogan dengan kreativiti korang tak kurang dari 30 patah perkataan " Ambi Pur dengan FC Barcelona menyegarkan perjalanan kamu ke arah kejayaan kerana... "

Korang boleh layari www.facebook.com/AmbiPurMY untuk membaca terma dan syarat penuh. 

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,
Xavier Asensi, Nicolas de La Giroday, Zulfiqar Mahar, Harith Iskandar da Fahrin Ahmad bergambar di depan bas jelajah Ambi Pur + Fc Barcelona.

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,
Kalau jumpa bas ni, jangan korang pergi pecahkan pulak, masuk peraduan yang dianjurkan tu. 

Aku dah cuba masa demo tu dan sebagai penghargaan.. aku dapat sebijik bola! 

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,


Kah! Ada Otograf lagi tu. Yang ni memang aku akan simpan dan buat Frame!

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona,
Selfie Time!

tendangan penalti bau busuk, peraduan menangi percutian ke barcelona, kerjasama antara ambi pur dan juga fc barcelona, Tawaran hadiah utama Peraduan tu memang Supaa Dupaa. Korang jangan lepaskan peluang untuk sertai peraduan tu weh! 

2 comments.. read them below or add one

Etuza Etuza Etuza Etuza 08 November, 2015
Asalam Bkacak...hebat tahnia
Norfanil Norfanil 08 November, 2015
untung laa.. jumpa fahrin ahmadddd