Paris Terror Attacks - Agenda Yahudi Untuk Semarakkan Kebencian Pada Islam

Kes serangan Paris tu bagi aku terang lagi nyata satu propaganda untuk timbulkan lagi kebencian manusia kepada agama Islam. Dan mungkin dalam masa yang sama ada agenda tertentu yang dorang rancang untuk menawan Syria. Benda dah pernah jadi dulu masa kes WTC. Ini semua propaganda kejam Eropah yang sanggup bunuh rakyat sendiri asalkan matlamat dorang menakluk dan menjajah negara Islam tercapai.

Gila apa penyerang bawak sekali Passport untuk buat serangan. Gila apa Passport penyerang tak berkecai. Elok je. Kalau ikut logik akal, Passport dah tentu berkecai. Paling minima pun koyak rabak. Tak percaya pergi beli mercun bola, lepas tu bakar kat atas Passport korang. Ataupun korang gigit Passport korang tu, lepas tu letupkan mercun bola tu kat dagu korang. 

Tengok apa jadi lepas serangan tu? Semua salahkan Islam. Semua salahkan orang Islam sebagai punca segala keganasan.

Ini semua tak lain tak bukan memang propaganda Yahudi atau lebih tepat lagi propaganda Illuminati. Dorang memang dah diketahui mempunyai perancangan-perancangan besar untuk hapuskan Islam. Baik dari cara kasar mahupun cara halus.

Aku tak Support segala bentuk keganasan. Satu pun aku tak Support walaupun ianya dilakukan oleh orang Islam sendiri. Tapi apa yang aku nampak sekarang ni sesuatu yang Double Standard terjadi.

Bila Paris kena serang, macam-macam Hashtag keluar. Macam-macam bentuk sokongan keluar baik dari masyarakat Malaysia sampailah masyarakat antarabangsa. Tapi, selama ni rakyat-rakyat Palestin, Syria, Lubnan dan banyak lagi negara yang melibatkan orang Islam sebagai mangsa pembunuhan, pengeboman, sokongan masyarakat SENDU GILA. KRIK KRIK!

Apa hal? Adakah sebab dorang orang Islam? Adakah sebab dorang bukan Mat-Mat Salleh dan minah-minah Salleh yang begitu disanjungi orang Malaysia?

Begitulah layanan dunia pada orang Islam. Ini yang tengah terjadi sekarang ni. Depa kata Islam pengganas, tapi apa yang dorang buat kat orang Islam sendiri bukan keganasan ke? Bullshit! Ini semua taik lembu yang busuk dan panas! Benda ni berlarutan dari dulu lagi. Sampai sekarang masih benda yang sama jadi. Tapi sayang, orang-orang kita masih lagi tak perasan ataupun dah perasan tapi buat-buat tak nampak.

Kekejaman yang dilakukan kepada orang Islam sendiri dipandang sendu, tapi sekali Mat-Mat Salleh dan minah-minah Salleh jadi mangsa, semua bangkit menonjolkan diri ibarat Ultraman yang keluar dari lubang jamban dengan penuh bergaya untuk menyelamatkan insan sejagat daripada kekejaman raksasa.

Something Fishy Is Going Somewhere Anywhere. Tak percaya kita tengok dalam masa terdekat ni.Kebencian terhadap Islam akan semakin menjadi-jadi terutama di kalangan masyarakat Barat. Tengok je lah kalau tak percaya.

Perancangan Dajal memang cun dan tersusun. Kalau kita tak tengok betul-betul dengan mata hati, kompem tak nampak. Pasti kita pun turut sama akan terpercaya lantas terpengaruh dengan cerita yang Islam adalah penggalak keganasan. Dan segala keganasan itu dilahirkan daripada agama Islam. Propaganda besar untuk menimbulkan kebencian kepada agama Islam dan melahirkan alasan terbaik untuk menghapuskan agama Islam. Geram pulak aku. Rasa nak cungkil je bijik mata Dajal yang masih lagi celik sebelah tu.

Paling aku geram, sanggup bunuh nyawa manusia yang tak berdosa semata-mata untuk merealisasikan impian dia tu.

#PRAYFORPARIS?? Aku rasa lebih baik letak #PrayForAll. Jangan lupa jugak pada mereka-mereka yang setiap hari kena bunuh, setiap hari kena tembak dan setiap hari kena bom. Ianya bukan hanya jadi kat Paris.


perancis serang syria, paris kena serang, Sama-sama kita doakan agar semuanya selamat. Islam bukan agama yang menggalakkan keganasan. 




1 comment... add one now

Etuza Etuza Etuza Etuza 16 November, 2015
Agama Islam agama suci..penganutnya sukar nak cakap..tengok Dunia..kucar kacir akibat sentiman agama..Malaysia moga aman