Pemenang Contest Serum Mawar Zeeta By Boni Kacak

Pemenang Contest Serum Mawar Zeeta By Boni Kacak. Jom tengok siapa yang kena!

Assalamualaikum... Seperti yang dah dijanjikan! Jeng Jeng Jeng. Malam ni aku akan umumkan senarai nama pemenang yang telah pun menganuti Contest yang aku anjurkan bulan lepas. Contest Serum Mawar Zeeta By Boni Kacak.


Sebenarnya aku jangkakan hanya lima atau enam orang je yang masuk memandangkan aku ni bukanlah insan yang genius dalam bab-bab buat Contest ni. Walau muka aku kacak dan Flales akibat dilimpahi dengan limpahan Serum Mawar Zeeta dan tubuh aku ni taf akibat kad Cidb yang mendiami poket aku ni, namun... aku tak pandai anjurkan Contest sebenarnya.

Tapi Alhamdulillah! Lebih kurang 14 orang telah menceburkan diri dalam arena Contest yang aku anjurkan tu. Satu pencapaian yang boleh aku banggakan dengan diri sendiri. Hnns Hnns Hnns.

Baiklah! Aku sebenarnya malas gila nak taip panjang-panjang sebenarnya. Jadi, jom kita teruskan dengan cabaran yang seterusnya!! Eh, maaf. Terbawak-bawak pulak aku. Jadi... jom kita teruskan dengan keputusan pemenang yang menang!

Kita tengok siapa yang bertuah bakal memenangi Serum Mawar Zeeta yang bagi aku adalah satu produk tempatan tanpa bahan kimia yang sangat ajaib dan berkualiti ini!

Tung Tung Tung Tung Kelepek Kelepek Kelepek Kebabom Kebabom Kebabom Dushum Dushum Dushum. (bunyi drum)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

PEMENANGNYA ADALAH!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
               PEMENANGNYA ADALAH!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ceng Ceng Ceng Jeh Jeh Jeh Fu Fu Fu Fu Adreham Adrehum Adrehik Adrehuk (sekali lagi bunyi Drum)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

TADA!!!!


Tahniah kepada para pemenang! Owh ye. Disebabkan aku ni memang terkenal dengan sikap yang sangat Humble, jadi aku menambah satu lagi bilangan pemenang yang bertuah. 

Jadi, kepada nama-nama yang naik ni, bolehlah Whatsapp 01139997794 ye untuk Claim hadiah.

Yang tak memenangi tu, jangan kecil hati jangan marah. Aku kalau boleh nak kasi semua hadiah sebenarnya. Tapi tak berkemampuan.

Tapi, jika ada rezeki, aku akan anjurkan lagi InshaaAllah Contest-Contest menarik. Jangan sedih-sedih tau. Nah ambik tisu ni, lap halkum tu. Mohon jangan marah hatta membenci Boni Kacak tau. #SayangiBoniKacakSelalu

Kepada sesiapa yang nak beli dan merasai sendiri keajaiban SERUM MAWAR ZEETA ni bolehlah Whatsapp 01139997794 ye. 

6 comments.. read them below or add one

Afiq Rayyan Afiq Rayyan 08 August, 2016
peh...dia punye efek sebelum announce tu..kalah oscar weh..
Myra Jay Myra Jay 09 August, 2016
Wahhh bestnya...
Cheq tertinggal kapal..
Apapun tahniah pada semua pemenang.
NUR CAHAYA NUR CAHAYA 13 August, 2016
singgah sini tinggal komen...
Cik Itah Cik Itah 16 August, 2016
tahniah semua pemenang :)
yang baik yang baik 29 August, 2016
eh eh... apasal kita tak tahu neh... :>)