Gambar-Gambar Bulan Supermoon

Gambar-Gambar Bulan Supermoon. Sebenarnya, aku tak tengok pun kat luar semalam untuk usyar Supermoon.

Hehe. Lagipun, aku tau kat Semenanjung Malaysia ni terutama kat Bukit Beruntung yang sangat untung ni, nak nampak kemunculan bulan besar gedabak tu macam susah. Kita jauh dari paksi laluan bulan. Lagipun, nak keluar gelap-gelap kat luar tu, seram pulak aku. Mesti banyak serigala jadian dengan gorila Super Saiya. Haha.

Jadi, aku pun usyar lah gambar-gambar yang kawan-kawan aku Snap. Hehe. Benar seperti agakan aku. Tak nampak sangat besar pun. Sebab kita jauh dari laluan paksi bulan. Tapi, untuk menikmati keindahan, memang terserlah keindahan bulan semalam. Terang bersinar..

Dari blog Uncle Zuan
Ok. Jom kita tengok gambar-gambar bulan Supermoon kat luar negara. Memang betul-betul Super. Kalau aku tengok, aku sendiri boleh berubah jadi serigala jadian sebab aku ada genetik serigala sikit ni.

SERUM MAWAR ZEETA

Dari blog blogto.com
Dari blog thebitbag.com




Dari blog latimes.com
Cantik betul kan. Indah betul keindahan bulan Supermoon ni. Inilah dia lampu yang menerangi malam di bumi. Alhamdulillah..

RAKSASA MANJA

2 comments.. read them below or add one

Cik Itah Cik Itah 15 November, 2016
subhanallah cantiknya!
boni kacak boni kacak 16 November, 2016
memang sangat-sangat cantik :)